Atkeliavęs pavasaris mums priminė apie pavasario darbus ir sėją. Nutarėme grupėse ant palangės turėti daržą. Vieni pureno žemę, ją laistė, kiti sėjo, sodino daigus.
Darže atsirado pupelės, moliūgas, žirniai, ridikėliai, salotos, svogūnai ir kt. Stebėdami, tyrinėdami jų dygimą ir augimą vaikai pastebėjo, kad augalai pasėti ir pasodinti vienu metu, sudygsta ir auga skirtingai, augdami linksta į šviesos pusę, nepalaisčius vysta, kad augalams dygti ir sužaliuoti ne visada reikalinga žemė.
Kiekvienos grupės „žalioji palangė“ vis kitokia. Vaikai stebi, kaip iš sėklos išauga augalas, tyrinėja jų augimo tarpsnius ir fiksuoja stebėjimo kalendoriuje, paveikslėliuose, piešiniuose, dėlioja augalo augimo liniją.
Vaikams ši veikla atneša naujų žinių ir patirties, skatina bendradarbiauti, stebėti, tyrinėti, spręsti problemas ir priimti reikiamus sprendimus.